VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIA

Zakúpený tovar mi nevyhovuje, ako ho môžem vrátiť?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia (formou odstúpenia od kúpnej zmluvy). Informáciu o odstúpení nám prosím ideálne oznámte emailom na info@puzzle-puzzle.sk alebo písomne v balíku.

Tovar starostlivo zabaľte do pevnej krabice (môžete použiť tú, v ktorej Vám zásielka prišla) a vhodne ho zabezpečte tak, aby v priebehu prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Do krabice vložte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru alebo jednoduchý sprievodný dopis s číslom objednávky/faktúry a Vašimi kontaktnými údajmi, aby sme vedeli k akej objednávke zásielka patrí.

Balík odošlite akýmkoľvek prepravcom na našu adresu:
Matyska a.s. – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Slobodova 608
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Tovar nesmie byť odoslaný na dobierku.

O tom, že sme Vami odoslaný tovar obdržali, Vás budeme informovať e-mailom. Zaslanie peňazí na účet alebo na platobnú kartu prebieha spravidla do 10 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.

Vrátený tovar prosím uveďte do pôvodného stavu – musí byť kompletný, neopotrebovaný, nepoškodený a zbavený všetkých nečistôt. V opačnom prípade môže byť čiastka za tovar znížená o náhradu škody.

Viacej informácií o odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Môžem vrátiť tovar po uplynutí 14 dennej lehoty na vrátenie?

Nie vždy sa podarí trafiť do vkusu obdarovaného alebo sa stretnú dva rovnaké darčeky. Pre takéto situácie máme pochopenie. Ak je výrobok nepoužitý a v originálnom nepoškodenom obale, kontaktuje prosím náš zákaznícky servis pre ďalšie informácie.

Prišiel mi iný tovar, než aký bol v objednávke. Čo mám robiť?

Ak vám dorazí nesprávny tovar, stalo sa tak nedopatrením. V takomto prípade prosím vyfoťte nesprávny obsah zásielky a fotografiu spolu s informáciami o tom, čo sa nepodarilo, zašlite na náš email info@puzzle-puzzle.sk. V čo najkratšom čase situáciu napravíme – chybne odoslaný tovar spravidla vyzdvihneme a dodáme Vám obratom ten správny.

Zásielka nie je kompletná, niektorá z položiek chýba. Čo mám robiť?

Mrzí nás, ak sme do balíka omylom nevložili všetky objednané produkty. Prosím, informuje nás o tom čo najskôr telefonicky alebo emailom. Naše pochybenie obratom napravíme – chýbajúci produkt buď pošleme dodatočne alebo sa dohodneme na náhradnom riešení.

Prepravca mi doručil tovar v poškodenej krabici. Môžem zásielku odmietnuť?

Môže sa stať, že v priebehu prepravy dôjde k poškodeniu prepravného obalu. Ak je poškodenie veľké a je pravdepodobné, že bude poškodený aj obsah zásielky, môžete zásielku rovno odmietnuť kvôli poškodeniu. Budeme radi, ak nám o tom dáte vedieť, aby sme Vám mohli čo najskôr vypraviť náhradnú zásielku.

Ak je poškodenie krabice menšieho rozsahu a obsah je pravdepodobne v poriadku, zásielku prevezmite a nechajte pre istotu zapísať výhradu o poškodení obalu do predávacieho protokolu alebo terminálu prepravcu. Objednaný tovar po vybalení čo najskôr skontrolujte a ak je niektorá z položiek poškodená, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Čo mám robiť, ak je tovar po doručení poškodený?

Ak zistíte poškodenie po prevzatí zásielky, vyfoťte prepravný obal aj poškodený výrobok. Čo najskôr nám zašlite správu s číslom objednávky a fotografiami na emailovú adresu info@puzzle-puzzle.sk. Náš zákaznícky servis Vás následne bude kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom riešení.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Je nám ľúto, ak zakúpený výrobok neplní správne svoju funkciu prípadne je nekompletný a je potrebné ho reklamovať. Ak sa tak stane, zaistíme opravu, výmenu alebo Vám vrátime peniaze.

Na ohlásenie reklamácie prosím vyplňte Reklamačný formulár a odošlite nám ho na email info@puzzle-puzzle.sk. Ak je možné vadu vyfotiť, budeme radi za pripojenie fotografií. Náš zákaznícky servis Vás bude do 48 hodín kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom riešení. V niektorých prípadoch postačí na uplatnenie reklamácie fotodokumentácia a popis vady. S prípadným odoslaním reklamovaného výrobku na našu adresu preto prosím vyčkajte na pokyny zákazníckeho servisu.

Za ako dlho vybavíte moju reklamáciu?

Väčšinu reklamácií riešime v čo najkratšom čase. Niekedy ale musíme čakať na posúdenie výrobcu, náhradný tovar alebo opravu. Najdlhšia doba na vybavenie reklamácie je 30 dní od jej podania.

Ak si nebudete vedieť rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Pre zjednodušenie a zrýchlenie komunikácie si prosím pripravte číslo objednávky alebo faktúry.